Client Happiness Officer / Dossierbeheerder

Wil je aan de slag in een dynamische startup met heel wat groeipotentieel? Is klantvriendelijkheid jouw tweede natuur en hou je ervan om dossiers van a tot z af te werken? Dan ben jij misschien wel de client happiness officer die wij zoeken bij Unpaid!

Wie zijn wij?

Unpaid is een legaltech platform dat het mogelijk maakt voor bedrijven om onbetaalde en onbetwiste b2b facturen online te innen. Sinds de lancering in 2016, groeide Unpaid uit tot een zeer succesvolle scale-up. Als veelbelovend platform werd Unpaid zowel in 2017 bekroond met de internationale Innovative Lawyers award van de Financial Times en in 2019 met de Credit Management Innovation Award van het IvKM.

In 2020 wil Unpaid verder groeien en verder groeien betekent meer dossiers. Dossiers worden ingediend door onze bestaande klanten en intern verder behandeld. Als client happiness officer ben jij de spin in het web. Je houdt alle eindjes onder controle met één doel voor ogen: gelukkige klanten.

Is actief bijdragen aan een groeiende onderneming iets wat je motiveert? Ben je een gedreven en allround profiel? Heb je een hekel aan losse eindjes? Vind je het belangrijk dat de klant een warm gevoel krijgt als hij aan onze service denkt? Wil je daarbij liefst werken in een team waar sfeer belangrijk is? Grijp dan nu je kans om CHO te worden bij Unpaid en contacteer ons vandaag nog.
 

dossierbeheerder-vacature-intext

Wat doet een client happiness officer bij ons?

De CHO is verantwoordelijk voor het succesvol en efficiënt beheren en afhandelen van dossiers binnen Unpaid.

Bedrijven die onbetaalde en onbetwiste facturen hebben gebruiken Unpaid om deze op een quasi geautomatiseerde manier in te vorderen. Hiervoor werken we samen met ervaren advocaten en deurwaarders. Het doel van Unpaid is simpel: onze klanten op een snelle en correcte manier aan hun geld helpen.

Jij speelt hierin een hoofdrol. Hij/zij heeft de verantwoordelijkheid over een aantal dossiers en doet de volledige coördinatie. De client happiness officer of dossierbeheerder is het aanspreekpunt voor de klant, het advocatenkantoor en de deurwaarder. Hij of zij weet op elk moment hoe het met dossiers zit. Een spilfiguur dus.

Als CHO krijg je dan ook heel wat verantwoordelijkheden:

  • Bij Unpaid gaan heel wat zaken automatisch. Indien bepaalde dossiers echter onvolledig of onduidelijk zijn dan zorg jij ervoor dat dit in orde komt door extra informatie op te snorren bij de klanten of andere instanties.
  • Je communiceert proactief met klant en deurwaarder.
  • Je denkt mee na over het Unpaid systeem hoe we het nog verder kunnen verbeteren.
  • Je voert een efficiënte en doeltreffende dossieropvolging. Een correcte administratie is iets wat je drijft.
  • Je houdt de vinger aan de pols met betrekking tot marktpraktijken en wetgeving die impact kunnen hebben onze diensten en business.

We zijn op zoek naar een ondernemende persoon die op termijn eventueel de afdeling Claim Handling mee vorm geeft. Uiteraard laten we je niet aan je lot over. We zijn dan wel een scale-up, maar we kunnen terugvallen op mensen met heel wat ervaring. Samen timmeren we aan de weg om de processen en systemen zo gestroomlijnd mogelijk te maken.

Naar wie zijn we op zoek?

  • We willen graag iemand met een administratieve opleiding of bewezen administratieve ervaring. Heb je één, of meerdere rechtsvakken gekregen, of nog beter een opleiding rechtspraktijk dan heb je een streepje voor. Heb je die niet, dan moet je ons wegblazen met je enthousiasme.
  • Je houdt van een organisatie die draait als een naaimachine, maar kan toch leven met een beetje chaos. We zijn een bedrijf in volle ontwikkeling en we gaan een aantal zaken zelf nog vorm moeten geven. We bestaan dan misschien al 3 jaar, we willen toch graag dat jouw organisatietalent ons dossierbeheer naar een hoger niveau brengt.
  • Je hebt minstens 3 jaar relevante ervaring.
  • Jouw organisatietalent staat strakker dan een skinny jeans. In je vriendenkring sta je bekend als een goede planner.
  • Je hebt er zin in! Je ben enthousiast, gedreven en je hebt een gevoel voor humor.
  • LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter zijn geen vreemde woorden voor jou. Je voelt je als een vis in het water op het internet. We zijn tenslotte een online startup.
  • Bij ons heb je een streepje voor als je:
    • Een opleiding rechtspraktijk hebt of een bewezen ervaring in een juridische omgeving.
    • Work hard, play hard iets is wat je wel aanspreekt. Bij Unpaid vinden we dat gelukkige werknemers ook productieve werknemers zijn. We willen graag samen met jou aan die weg timmeren.

Wat bieden we aan?

  • Een marktconform salaris inclusief maaltijdcheques en fietsvergoeding.
  • Een makkelijk bereikbaar kantoor in de rand van Gent.
  • Een motiverende werkomgeving binnen een ambitieus bedrijf dat gedragen wordt door ervaren mensen. Hier gebeurt elke dag iets en dat maakt het spannend.
  • We bieden je de kans om samen met ons bedrijven vooruit te helpen. En mensen helpen, dat geeft enorm veel voldoening.
  • Work hard, play hard. Groei is belangrijk, maar het moet ook leuk blijven. Een feestje of leuke activiteit op het juiste moment hoort erbij. Bovendien rekenen we op je creatieve brein om hier de nodige ideeën voor aan te brengen. 
  • We werken vanuit Gent waar we een mooi en ruim kantoor ter beschikking hebben. Bovendien vinden we in hetzelfde gebouw heel wat andere jonge bedrijven
    waardoor de nodige kruisbestuiving mogelijk is.

Interesse?

Stuur je CV naar dirk.dewulf@unpaid.be of bel ons op 0478/66.21.73