Maak kennis met Jens, onze Client Happiness Officer

We hebben er een nieuwe collega bij … Jens! Jens is er al vanaf 16 maart, maar door de corona-perikelen hebben we hem pas nu naar de fotograaf kunnen sturen. Jens is verantwoordelijk voor de “happiness” van onze klanten. Hij beheert de dossiers van onze klanten en staat hen met raad en daad bij. Hij zal er persoonlijk voor zorgen dat de verwerking van jouw dossier van A tot Z vlot verloopt.

Jens heeft pakken ervaring opgedaan als preventiehoofd waarbij hij een team moest aansturen én oplossingsgericht moest denken. Daarnaast volgde hij ook de wetgeving op zodat alles volgens de regels verliep. Dit alles komt hem van pas binnen Unpaid om de klant optimaal van dienst te zijn.

Zoals Jens in jouw dossier duikt, duikt hij letterlijk in het echte leven als actief lid van de duikclub de Gentse Dolfijnen. Bij duiken staan vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal en dit is iets wat hij ook meeneemt in zijn werk.

Als je Jens niet kan vinden in zijn jeugdhuis dan misschien wel op een podium, want hij is geen onaardige bassist.

unpaid client happiness officer