Waarom Unpaid?
Voordelig
Als je een onbetaalde factuur laat invorderen, kom je al vlug terecht bij een dienst die pretendeert gratis te zijn. Maar wanneer de factuur geïnd is, betaal je 20% commissie en krijg je slechts 80% van het originele factuurbedrag uitbetaald
Bij Unpaid werken we anders. Je betaalt een voorschot waarmee wij aan de slag gaan. Dat krijg je terugbetaald wanneer je factuur geïnd is. Samen met het volledige factuurbedrag. Want onze werkingskost recupereren we bij je klant.
Op het einde van de rit krijg je dus wat jij verdiend hebt: al je centen. Voor de volle 100%.
Efficiënt
Aan een onbetaalde factuur gaat meestal een hele lijdensweg vooraf. Het begint met aanmaningen die je zelf stuurt, een kwade brief van je advocaat of misschien zelfs een incassobureau. In het ergste geval eindigt het in de rechtbank.
Met Unpaid sla je zo goed als al die stappen over. Wij sturen onmiddellijk een deurwaarder ter plaatse, die een aanmaning tot betaling overhandigt aan je klant. Dat maakt meer indruk dan een resem ongeopende brieven.
Als er geen reactie komt op de aanmaning, zal de gerechtsdeurwaarder een vonnis bekomen om zo de betaling af te dwingen.
Gemakkelijk
Als ondernemer krijg je al meer dan genoeg administratie te verwerken. Onbetaalde facturen kan je dan ook missen als kiespijn.
Daarom zorgt Unpaid voor een no-nonsense aanpak. Je regelt alles online. Rechtstreeks vanop je computer.
Je vult de gegevens van de onbetaalde factuur één keer in en wij checken alles in realtime.
In 10 minuten ben je verlost van pijnlijke gesprekken met wanbetalers, afspraken met advocaten en overleg met incassobureaus. 10 minuten in ruil voor gemoedsrust en een volledig terugbetaalde factuur.
Door Experts
Unpaid werd oorspronkelijk ontwikkeld binnen het Advocatenkantoor De Groote – De Man uit Gent (Est. 1968). Sinds 2019 is Unpaid volledig onafhankelijk maar wel nog steeds bestuurd door experts in de materie. Voor de invordering doen wij beroep op zorgvuldig geselecteerde gerechtsdeurwaarders in het hele land. Wij volgen de dossiers steeds op en zorgen ervoor dat jij als klant steeds op de hoogte bent van de fase waarin jouw dossier zich bevindt.