Onbetaalde facturen?

De invordering van B2B-facturen hoeft niet duur of tijdrovend te zijn. Start je dossier hier online op en onze experts gaan meteen aan de slag. Wij recupereren de volledige factuur en alle kosten voor jou. Eenvoudig, snel en transparant.

Je gemoedsrust start hier en nu!

Vul het formulier in en laat ons je onbetaalde factuur innen.

Hoe werkt het?

 

Vul het formulier in. Dat duurt ongeveer 10 min.
(tip: neem je bankkaart en de onbetaalde factuur bij de hand)

Tijdens het invullen kijken we na of je dossier voldoet aan de wettelijke voorwaarden.

Als laatste stap betaal je een voorschot. Geen paniek, dat geld krijg je terug bij de uitbetaling.

Je werk zit erop! Onze gerechtsdeurwaarder levert binnen de week een aanmaning tot betaling af bij je klant thuis. Als daar geen reactie op komt, zorgt de gerechtsdeurwaarder voor een vonnis en wordt de betaling zo afgedwongen.

Na gemiddeld 30 dagen krijg je 100% van je geld terug (plus het voorschot dat je hebt betaald).

Wat hebben we de afgelopen 2 jaar gerealiseerd?

+500 bedrijven

Meer dan 500 ondernemingen werden klant bij Unpaid

+€ 4 000 000

 Alle claims samen zijn goed voor meer dan
€ 4 000 000 aan onbetaalde facturen

89% binnen 30 dagen

Terugbetaling gebeurde bij 89% van de claims binnen 30 dagen.

Nieuwe wetgeving

Als een factuur onbetaald bleef, moest je vroeger uiteindelijk altijd naar de rechtbank. Een formaliteit, maar het betekende wel (duur) tijdverlies voor jou en voor de rechtbank.

Daarom is de wet aangepast. Voor onbetwiste facturen tussen bedrijven kan een gerechtsdeurwaarder nu rechtstreeks een vonnis krijgen, zonder proces. Hij kan dus bijna onmiddellijk de betaling afdwingen bij je klant.

Waarom Unpaid?

Voordelig

Op gemiddeld 30 dagen krijg je je geld en je betaalde voorschotten terug.

Gemakkelijk

Je hoeft je niet te verplaatsen. Je vult  1 keer iets in op de website. Wij doen de rest.

Door experts

Gemaakt door en uitgevoerd door ervaren advocaten en gerechtsdeurwaarders.

Efficiënt

We sturen binnen de week een gerechtsdeurwaarder naar je klant. Bij hem thuis, dat maakt indruk.

Ook kleine bedragen

Twijfel niet om een claim in te dienen voor kleine bedragen. Het is jouw geld en daar heb je recht op!

Kan je ons vertrouwen?

Uiteraard! Unpaid werd ontwikkeld binnen het Advocatenkantoor De Groote – De Man. Een kantoor met een duidelijke ambitie om te innoveren binnen het juridische landschap in België.

Door in te zetten op innovatie en dienstverlening wil Unpaid op een 100% juridisch onderbouwde manier bedrijven bijstaan bij het innen van hun onbetaalde facturen. Hierbij streven wij naar eenvoud, transparantie en snelheid.

Wij werken hiervoor samen met het gerechtsdeurwaarderskantoor GDW-GENT dat de invorderingen uitvoert.

Heel hartelijk bedankt om ons dossier correct en snel op te volgen en tot een goed einde te brengen. Moesten wij nog onbetaalde facturen hebben gaan wij graag weer met jullie team in zee.

Ik raad jullie zeker bij iedereen aan, bedankt.

- Ivo Van Dessel, MANNO Cleaning

Bedankt voor de vlotte service. Maandenlang de klant gecontacteerd en ‘vragen’ voor het betalen van de factuur. Uiteindelijk via unpaid.be op 10min het dossier ingegeven en 3 weken later een mail ontvangen dat alles is geregeld. Een aanrader!

- Bram Laebens

Unpaid is zo efficiënt dat ik het zelfs als advocaat gebruik voor mijn eigen onbetaalde facturen.

- Mw. Evelyne Van den Vreken

Ik heb mijn centjes al. Coole service! Ik ga de service nog gebruiken. Revolutionair.

- Kathleen Schurmans

Ik sta verstomd van de snelle correcte werking van zowel jullie kantoor als van de gerechtsdeurwaarder. Ik hoop jullie nooit meer nodig te hebben maar moest het zijn “direct”

- D.V.

Bedankt voor de snelle regeling. Een correcte service en de opgegeven timing wordt gerespecteerd. U hebt er een klant bij.

- Sterca, Welle

Hartelijk dank voor deze vlotte dienstverlening.

- Eva Mouton

 

Hartelijk dank voor de vlotte en efficiënte  incassoservice.

- Ad verbum, Lokeren

Ben zeer tevreden van de samenwerking en systeem van jullie organisatie.  Heb jullie zelf aangeraden aan mijn  boekhouder en andere zelfstandigen.

- D. Van Hulle, Eeklo

Blog

bellen met wanbetalers
Elke ondernemer kent het probleem van facturen die te laat betaald worden. Wanneer dat gebeurt, raden we aan om de klant eerst te bellen voor je een aanmaning stuurt. Telefoneren gaat sneller dan een brief sturen, het is persoonlijker dan een e-mail en je krijgt onmiddellijk feedback van je klant. Die kan je bovendien ook niet meer negeren als hij je aan de lijn heeft. Het doel van zo’n telefoontje is altijd om een uiterste betaaldatum vast te leggen. Maar hoe pak je zo’n gesprek concreet aan? We geven vijf tips.
wanbetaling is een van de meest voorkomende oorzaken van faillissement
Je hebt gekozen voor een eigen onderneming omdat je de droom hebt om iets moois uit de grond te stampen waar je klanten mee helpt. De occasionele stress, de lange dagen en administratie neem je erbij. No pain no gain, toch? Het enige waar je maar geen vat op krijgt, is wanbetaling. Wat te doen met klanten die niet of veel te laat betalen? Want vergis je niet: ze zijn wel degelijk nefast voor de financiële gezondheid van je bedrijf.
Op 16 mei vind je ons in Flanders Expo. Op onze stand leggen wij haarfijn uit hoe je je facturen uit Teamleader met 1 druk op de knop kan laten innen door Unpaid.

Wij werken samen met...